وبلاگ شخصی حکمت نوراللهی

آرزوی فردایی بهتر برای همه خوبان عالم

وبلاگ شخصی حکمت نوراللهی

آرزوی فردایی بهتر برای همه خوبان عالم

وبلاگ شخصی حکمت نوراللهی
حکمت نوراللهی ، متولد 1349 اردبیل ، متاهل دارای دوفرزند
سوابق تحصیلی :
- دانشجوی دکترای تخصصی کارآفرینی توسعه
- فوق لیسانس علوم اقتصادی 1378
- لیسانس علوم اقتصادی گرایش بازرگانی از دانشگاه علامه طباطبایی تهران سال 1373
سوابق شغلی ومسئولیت ها:
- معاون اقتصادی سازمان اموراقتصادی ودارایی استان اردبیل
- سخنگوی ستاد استانی هدفمند سازی یارانه ها دراستان اردبیل
برای اطلاعات بیشتر می توانیدبه منوی درباره من در بالای همین صفحه مراجعه فرمایید

با سلام  به هموطنان وهمراهان بزرگوار وفرهیخته

از آنجاییکه بعضی مطالب در باره اینجانب در فضای جامعه که گاها نیز بر اساس اهداف مغرضانه مطرح میشود ، لازم میدانم چندنکته مختصر را برای شفاف سازی اذهان شمابزرگواران بیان نماییم .

1-  من بعنوان فردی با تفکر اصلاح گرایانه بر اساس ضرورت تصحیح و ساماندهی مسایل اقتصادی اعم ازمسایل خرد وکلان شامل برنامه ریزی های توسعه ای کلان د رقالب قانون بودجه و برنامه توسعه استان و کشور و برنامه ریزی های خرد شامل فضای کسب و کار و واحدهای اقتصادی تولید ی و خدماتی که نتیجه اش میتواند موجبات خروج از رکود اقتصادی ویران کننده تمام بنیانهای فرهنگی ، اجتماعی و حتی سیاسی باشد ، بعنوان یک متخصص و کارشناس اقتصادی باتجربیات چندین ساله در بخش دولتی و خصوصی در مسیر انتخابات گام  نهادم و هر لحظه ای که می گذرد بخاطرتاییدات وهمراهی بزرگان فکر و اندیشه در عزم خویش مصمم تر وراسخ تر می شوم .

2-  بدلیل احترام و تعهدی که به همراهان صاحب اندیشه و فکر دارم و بعلاوهاینکه برای ذات خویش نیز بعنوان عضوی از این آب و خاک ارزش قائلم ،به هیچ عنوان حاضر نیستم و نخواهم شد باهیچ گروه و یا فردی معامله نمایم و برای تامین منافع کوتاه مدت از راهی که انتخاب نمودم باز گردم و برای همین تا اخر این راه با روش و مدیریت خاص خویش ادامه مسیر خواهم داد و نتیجه را هر چه باشد بعنوان قسمت و تقدیر الهی باآغوشی باز پذیرا خواهم بود .

3- علیرغم تمام احترامی که برای تمام صاحبان فکر و اندیشه قائلم وازآنجائیکه تمام کاندیداهای محترم دراین دوره نیز هر کدام بنوعی درسطح خویش باتمام نقاط ضعف و قوت عملکردی ورفتاری خودشان از صاحبان فکر و اندیشه بحساب می آیند ، بخود و همراهان خویش تاکید دارم که ازهرگونه نقد و انتقاد غیر منصفانه در خصوص اقایان جدا اجتناب نماییم وفقط د رخصوص حق وحقوق جامعه بر اساس مسئولیت اجتماعی خویش به نقد عملکرد و دیدگاهها بپردازیم وقضاوت را به عهده مردم بگذاریم که یقینا قضاوتشان در حد توان فکری جامعه خواهد بود و ماهم بعنوان جزیی از همین جامعه باید به حکم جامعه گردن بنهیم و خواهیم نهاد .

4- اینجانب بعنوان یک فرد از جامعه با عنایت به شناخت قبلی که سابقه آن نیزبسیار زیاد می باشد ازبزرگواری ازجمع کاندیداهای محترم ثبت نام کننده ، ایشان را اصلح ترین فرد از لحاظ تخصص ، تعهد ، تفکر و دیدگاه و سوابق اجرایی و سیاسی و اجتماعی می دانم و در زمان تبلیغات قانونی باایشان همراهی ودرحد توان خویش مساعدت خواهم داشت . ودر عین حال بعنوان وظیفه ومسئولیت اجتماعی خویش نیز باهمراهان فکری خویش در مسیر انتخاب همگام خواهم شد.

5- رئوس اهدافم ایفائ نقش فعال بر مبنای تخصص و تجربه تخصصی خویش در امر برنامه ریزی توسعه ای شامل جنبه های اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی در سطح کلان و درسطح خرد نیزاستفاده از سرمایه های اجتماعی ارزشمند برای ارتقاء فضای کسب وکار که عامل رونق و پیشرفت وایجاد اشتغال وبالا رفتن سطوح زندگی خانوارهاست ،  خواهد بود .

و برای اثبات توانایی خویش در این ادعا روشهای تبلیغاتی بدیع وخلاقانه خویش بااستفاده از امکانات روز و مدیریت کارآمد هزینه های مادی واجتماعی تبلیغات را تابه امروز به جامعه فرهیختگان و نخبگان  تقدیم نموده ام و تاروز آخر هم ایده های بکر و خلاقانه بی نیاز از هزینه های مادی که نیاز امروز هر جامعه برای سبقت از رقیبان است ، را بطور مرتب تقدیم خواهم داشت .

با آرزوی آینده ای روش برای تمام خوبان عالم

حکمت نوراللهی   

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۷
حکمت نوراللهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی