وبلاگ شخصی حکمت نوراللهی

آرزوی فردایی بهتر برای همه خوبان عالم

وبلاگ شخصی حکمت نوراللهی

آرزوی فردایی بهتر برای همه خوبان عالم

وبلاگ شخصی حکمت نوراللهی
حکمت نوراللهی ، متولد 1349 اردبیل ، متاهل دارای دوفرزند
سوابق تحصیلی :
- دانشجوی دکترای تخصصی کارآفرینی توسعه
- فوق لیسانس علوم اقتصادی 1378
- لیسانس علوم اقتصادی گرایش بازرگانی از دانشگاه علامه طباطبایی تهران سال 1373
سوابق شغلی ومسئولیت ها:
- معاون اقتصادی سازمان اموراقتصادی ودارایی استان اردبیل
- سخنگوی ستاد استانی هدفمند سازی یارانه ها دراستان اردبیل
برای اطلاعات بیشتر می توانیدبه منوی درباره من در بالای همین صفحه مراجعه فرمایید

دو کلمه حرف حساب با اقایان شاغل در پستهای مدیریتی استان که بنظر همان شاغل بودن شان ناشی از اشغال است !

منصور حقیقت‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، ‌اظهار کرد: در راه‌اندازی پتروشیمی اردبیل جلسات متعددی را در ماه‌های گذشته با همراهی وزیر نفت شاهد بودیم و بالاخره تصمیم نهایی بر این شد تا تولید پتروشیمی اردبیل از اوره و آمونیاک به محصول پروپلین تغییر پیدا کند.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه وزارت نفت مدعی بود که تولید اوره و آمونیاک صرفه اقتصادی ندارد و ظرفیت تولید این محصول بیشتر از نیاز داخلی است، قرار بر این شد تا با تکمیل پتروشیمی اردبیل محصول تولیدی متفاوت باشد
وی همچنین به پروژه راه‌‌آهن اردبیل و اظهارات صریح، شفاف و حرفه‌ای وزیر راه و شهرسازی در این زمینه اشاره کرد و گفت: همان‌گونه که بنده نیز اعلام کرده بودم راه آهن اردبیل فاقد مطالعات دقیق است و با عبور از مسیر رانشی هزینه‌های سنگینی را به همراه دارد.
وی افزود: ما از وزارت راه مجوز گرفتیم تا یک مهندسی ارزش در مسیر راه‌ آهن بستان‌آباد، سراب،‌ نیر، سرعین و اردبیل انجام شود که فردا قرار است این مهندسی ارزش با حضور اساتید دانشگاه‌ها و دو نماینده علمی و فنی که ما معرفی کردیم، به انجام برسد.
حقیقت‌پور تصریح کرد: این مسیر جدید در وهله اول هم توجیه اقتصادی دارد و هم از توجیه فنی برخوردار است و در گذر از یک سطح صاف و هموار می‌تواند زمینه اجرایی خوبی را فراهم کند.
حال چندتاسئوال هم از مدیران ارشد استانی ومخصوصانمایندگان محترم مجلس 
1- اقاجان برای پروژه ای که در شرکت نفت ادعا شده بود توجیه اقتصادی ندارد چرا حدود نزدیک به ده سال مردم رابه امید واهی امیدوار کردید و اینهمه هزینه نمودیداز سرمایه های مالی و اجتماعی استان؟
2- اقای حقیقت پور حالا براساس چه منطقی و براساس کدام مطالعه اقتصادی و فنی و .. خواستار ان هستید که محصول پروپلین را جایگزین اوره و امونیاک بفرمایید ؟ شاید هم فکر کردید این دفعه هم از طریق تولید پروپلین به مجلس میروید و در اخر دوره بعد یه محصول دیگر را جایگزین می فرمایید ؟!!!!
3- اگر پروژه راهن اردبیل از مسیر فعلی بدلیل فنی قابل توجیه نیست !!! بایستی یا این موضوع قبلا مطالعه نشده باشد و اگر مطالعه شده مطالعه درستی نبوده است بااین حساب بفرمایید که واقعا این استان اینقدر بی صاحب است که پروژه ای به مثابه راه اهن بدون مطالعه ویامطالعه غلط شروع شده و تا جایی که بر همگان مسلم است هزینه های فراوانی نیز از جیب این ملت در ان هزینه شده است .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی