وبلاگ شخصی حکمت نوراللهی

آرزوی فردایی بهتر برای همه خوبان عالم

وبلاگ شخصی حکمت نوراللهی

آرزوی فردایی بهتر برای همه خوبان عالم

وبلاگ شخصی حکمت نوراللهی
حکمت نوراللهی ، متولد 1349 اردبیل ، متاهل دارای دوفرزند
سوابق تحصیلی :
- دانشجوی دکترای تخصصی کارآفرینی توسعه
- فوق لیسانس علوم اقتصادی 1378
- لیسانس علوم اقتصادی گرایش بازرگانی از دانشگاه علامه طباطبایی تهران سال 1373
سوابق شغلی ومسئولیت ها:
- معاون اقتصادی سازمان اموراقتصادی ودارایی استان اردبیل
- سخنگوی ستاد استانی هدفمند سازی یارانه ها دراستان اردبیل
برای اطلاعات بیشتر می توانیدبه منوی درباره من در بالای همین صفحه مراجعه فرمایید

عرض سلام و ارزوی سلامتی برای تمامی هموطنان فرهیخته و بزرگوار

می خواهم بگویم :

من اگرطرفدار که نه ، بلکه حتی اگر خود آقای موسوی هم بودم ! براساس عقلانیت جامع نگر و دوراندیش برای تامین منافع بلندمدت خودم و نزدیکانم بدلایل ذیل به دکتر فیضی رای می دادم.    

امروزه با توجه به پیچیده شدن روابط اجتماعی ، سیاسی ، فرهنگی و اقتصادی ضرورت استفاده از تخصص ها در پیشبرد امور برهیچ شخص دارای منطق پوشیده نیست وبرهمگان واضح و آشکار است که دنیای پیشرفته مرهون استفاده از هر تخصص و مهارت در جایگاه خویش می باشد و این امر کاملا از عقلانیت جامع نگر و دوراندیش نشات می گیرد . ما درهیچ  کشورو منطقه توسعه یافته نمی توانیم مصداقی را مشاهده نماییم که از یک متخصص فنی و علوم تجربی در امر برنامه ریزی و مدیریت مسایل اجتماعی و سیاسی استفاده نمایند و برعکس این موضوع نیزکاملا صادق است .

از طرفی دیگر منطقی است که موفقیت و پیشرفت همه آحاد مردم فارغ از هر نوع علاقه و هر میزان بهره گیری از هوش و استعداد خدادادی در گرو وجود موقعیتها و بسترهای مناسب جامعه است و این امکانات است که رشد و شکوفایی استعدادهای افراد را صد چندان می نمایید . بعنوان مصداقی ساده شما یک شخص  را در دو کشور از جهان همانند ژاپن و افغانستان در نظر بگیرید و مقایسه نمایید که در کدام محیط ایشان موفق تر خواهد بود .

با در نظر گرفتن مطالب فوق و پرواضح بودن اینکه هر فرد دارای اندیشه جامع نگر و دوراندیش همیشه بدنبال حداکثر کردن منافع خویش و نزدیکان خودش می باشد وبا اعراض از هر گونه احساسات که درخیلی مواقع ریشه عقلانی نداشته وناشی از حب و بغض هاست ، در موضوع انتخاب نماینده که قطعا برای تعیین سرنوشت جامعه خویش بسیار حیاتی است ،عاقلانه و منطقی تصمیم گرفته وعمل می نماید واین موضوع نه برای طرفداران بلکه حتی طرفداران کاندیدای مقابل نیز کاملا مصداق دارد.

ما در دهم اردیبهشت ماه براساس عقلانیت جامع نگر و دوراندیش  یک انتخاب بیشتر نداریم و آن انتخاب جوانی است فوق العاده مستعد و دارای بهره هوشی فراوان که با کمترین امکان در دسترس توانسته است به عالی ترین درجه از تخصص علم مدیریت دست پیدا نماید و تنها نقص ایشان نداشتن تجربه است که در صورت نگرش منطقی ، همگان بخوبی می دانند  با توجه به بهره هوشی فراوان و انرژی پویای جوانی و قرار گرفتن ایشان در بطن سیاسی جامعه خیلی زود برطرف خواهد شد و درخصوص کاندیدای مقابل که یک عالم روحانی است پرواضح است که ایشان  بنابه به هر دلیلی نتوانسته است در امر سیاست گذاری و برنامه ریزی مورد انتظار جامعه موفق عمل نماید و من یقیین دارم اگر ایشان هم دوراندیشی و جامعه نگری را ملاک عمل خویش قرار دهند و به احساسات و حب وبغض های خویش و طرفدارانش متوسل نشوند ، انتخابشان همین جوان متخصص و پرانرژی خواهد بود و در این صورت است که ما می توانیم به آینده ای روشن و پر از امکانات و بسترهای مناسب در جامعه کاملا منطق مدارانه به شکوفایی و بهره دهی حداکثری استعدادهای تک تک آحاد جامعه امیدوار باشیم و هر شخصی باقرار گرفتن در جایگاه خویش بیشترین بهره را در زندگی خویش و هموطنان داشته باشد .

ارادتمند تمام بزرگواران و فرهیختگان

حکمت نوراللهی

هفتم اردیبهشت ماه  سال 1395شمسی 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۷
حکمت نوراللهی

نظرات (۱)

 میلاد هشتمین امام، هفتمین قبله و دهمین کشتی نجات

آقا امام رضا (ع) بر شما مبارکباد.

پاسخ:
همچنین بر شما بزرگوار و عزیزانتان 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی