وبلاگ شخصی حکمت نوراللهی

آرزوی فردایی بهتر برای همه خوبان عالم

وبلاگ شخصی حکمت نوراللهی

آرزوی فردایی بهتر برای همه خوبان عالم

وبلاگ شخصی حکمت نوراللهی
حکمت نوراللهی ، متولد 1349 اردبیل ، متاهل دارای دوفرزند
سوابق تحصیلی :
- دانشجوی دکترای تخصصی کارآفرینی توسعه
- فوق لیسانس علوم اقتصادی 1378
- لیسانس علوم اقتصادی گرایش بازرگانی از دانشگاه علامه طباطبایی تهران سال 1373
سوابق شغلی ومسئولیت ها:
- معاون اقتصادی سازمان اموراقتصادی ودارایی استان اردبیل
- سخنگوی ستاد استانی هدفمند سازی یارانه ها دراستان اردبیل
برای اطلاعات بیشتر می توانیدبه منوی درباره من در بالای همین صفحه مراجعه فرمایید

من خیلی دوست دارم و مایلم تفکرم کاندیدا برای مجلس داشته باشد.
من باتوجه به شناختی که از افراد فرهیخته و نخبه سیاسی در شهر خودمون دارم با دو بزرگوار صحبت کردم و امادگی خود را برای همراهی و حمایت بی قید وشرط از انها اعلام داشتمودرصورت حضورشان بعنوان کاندیدا مطمئنا با تمامی امکاناتم درکنار شان خواهم بود و تمایل زیادی برای حضور درانتخابات ندارم بدلیل اینکه من با فعالیتهای اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی بهتر و بیشتر میتوانم درخدمت منافع خودم وجامعه باشم .ولی درصورتیکه این عزیزان بدلایل مورد قبول خودشان نخواهند پا درعرصه انتخابات بگذارند وافرادی دیگری صالحتر ازمن هم برای تحقق ایده هایم درانتخابات حضور نداشته باشند. درآن صورت من با اعتقاد و برنامه خودم کاندیدا میشوم ومعتقدم که برای موفقیت یک نماینده بایستی مردم مخصوصا عقلا و فرهیختگان خودشان بخواهند و این فضا بهترین مکان برای نظرسنجی از عقلا و فرهیختگان است ومیتوان به عکس العملشان درخصوص موضوع پی برد که درصورت استقبال عقلا نیازی به هزینه انچنانی نیست و فقط مدیریت و رهبری این خواسته ها میتواند براحتی راهگشای کاندیدا باشد .

و دلایل من برای حضوربزرگواران به موارد ذیل مربوط میشود :
انزوا و گوشه گیری و مشغول بخودشدن عقلا و فرهیختگان موجب شده که افرادی باتفکر خودخواهانه افراطی و کوته بینی درمیدان بی رقیب بی مهابا جولان دهند و درتعیین سرنوشت ما و فرزندانمان تاثیرات نامطلوبی را بگذارند.
فضای امروز جامعه یک نوعی بیانگر گرایش جدی افکارعمومی به سمت عقلانیت ، تفکر باز ، جامع نگر وعام گراست .
امروزفضا برای عقلا و فرهیختگان نسبتا مهیا وفراهم است و مطمئن هستم درصورت بثمر رسیدن مذاکرات هسته ای و لغو تحریم ها ما شاهد شادابی و نشاط بیشتر جامعه خواهیم بودو عملا امید ها بیشتر خواهد شد و برای تقویت این امیدها نیازست که تدبیرها افزون گردد.

نظرات (۱)

کمتر کسی هس که از برنده شدن بدش بیاد...

پس اگه جز اون کمتر کسا نیستی؛ بیا...

مسابقه بزرگ خوانندگی(Ontalent)

با جوایز نفیس

اینجا راحت تر از آنچه تصور می کنید، جایزه می گیرید.­

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در سامانه پشتیبانی آنلاین سوالات خود را مطرح کنید.

 

 

لطفا شرکت در نظرسنجی یادتان نرود*

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی