وبلاگ شخصی حکمت نوراللهی

آرزوی فردایی بهتر برای همه خوبان عالم

وبلاگ شخصی حکمت نوراللهی

آرزوی فردایی بهتر برای همه خوبان عالم

وبلاگ شخصی حکمت نوراللهی
حکمت نوراللهی ، متولد 1349 اردبیل ، متاهل دارای دوفرزند
سوابق تحصیلی :
- دانشجوی دکترای تخصصی کارآفرینی توسعه
- فوق لیسانس علوم اقتصادی 1378
- لیسانس علوم اقتصادی گرایش بازرگانی از دانشگاه علامه طباطبایی تهران سال 1373
سوابق شغلی ومسئولیت ها:
- معاون اقتصادی سازمان اموراقتصادی ودارایی استان اردبیل
- سخنگوی ستاد استانی هدفمند سازی یارانه ها دراستان اردبیل
برای اطلاعات بیشتر می توانیدبه منوی درباره من در بالای همین صفحه مراجعه فرمایید
شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۳۶ ق.ظ

موسیقی کلا در حال حرام شدن و ممنوعیت!

گروه هنری: کنسرت استاد «شهرام ناظری» به همراه گروه مولوی که قرار بود پنج‌شنبه‌ی این هفته در سالن «صدرا»ی شهر تبریز برگزار شود، علیرغم تلاش‌های یک‌ماهه و صدور مجوزهای لازم، به علت مخالفت برخی مسئولین این شهرستان لغو شد!
موسیقی کلا در حال حرام شدن و ممنوعیت!
به گزارش «موسیقی ما»، این کنسرت قرار بود روزهای آخر این هفته به مناسبت روز شعر و ادب فارسی و ‌بزرگداشت «شهریار» -شاعر سرشناس این شهر- در این شهرستان برگزار شود. در همین رابطه شوالیه‌ی آواز ایران می‌گوید: «اتفاقاتی از این دست، بدون‌شک ضربه‌ی بزرگی به فرهنگ و هنر ایران خواهد زد. ما در این کنسرت قرار بود اشعاری از دیوان «شمس تبریزی» و «شهریار» (که یکی از مهم‌ترین چهره‌های شعر معاصر و شهر تبریز است) را به اجرا درآوریم و من هنوز متوجه نمی‌شوم که اجرای شعر و موسیقی فاخر چه مشکلی می‌تواند داشته باشد که عده‌ای آن را لغو کنند.»

لغو کنسرت شهرام ناظری به همراه گروه «مولوی» در حالی اتفاق می‌افتد که در ماه‌های اخیر، سریال لغو کنسرت‌ها در تهران و شهرستان‌ها روند رو به رشدی داشته و واکنش‌های کم‌سابقه‌ای نیز به دنبال داشته است. شوالیه آواز ایران که این روزها تور موفق «ناگفته» را به همراه «حافظ ناظری» در تهران و شیراز روی صحنه برده، قرار است روز پنج‌شنبه دوم مهرماه بار دیگر این برنامه را در تالار وزارت کشور برگزار کند. استاد ناظری همچنین در جریان دومین فستیوال موسیقی تهران نیز به همراه گروه «مولوی» و بدون حضور حافظ، روی صحنه خواهد رفت.

لغو کنسرت
 رضا صادقی
کنسرت رضا صادقی در شهر کرمان هم که قرار بود در روز ۲۱ شهریور در مجموعه گردشگری پدیده کویر برگزار شود، لغو شده است. به گزارش فارس، رضا صادقی با اعلام خبر لغو کنسرت کرمان، در صفحه شخصی‌اش نوشته است: «متاسفانه به دلایل همیشه مجهول، کنسرت کرمان کنسل شد. خیلی مشتاق بودم برای دیدن تک تک یارانم اما حیف... شاید بعد از مرگ که لقب‌های متفاوت به آدم وصل می‌شه، رازهای سر به مهر هم فاش بشه. به هر روی از تمام جانانم عذرخواهی می‌کنم» بر اساس این گزارش، کنسرت رضا صادقی در روزهای ۲۴، ۲۵ و ۲۶ شهریور در تالار حافظ شهر شیراز برگزار خواهد شد.
منبع : بهارنیوز
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی