وبلاگ شخصی حکمت نوراللهی

آرزوی فردایی بهتر برای همه خوبان عالم

وبلاگ شخصی حکمت نوراللهی

آرزوی فردایی بهتر برای همه خوبان عالم

وبلاگ شخصی حکمت نوراللهی
حکمت نوراللهی ، متولد 1349 اردبیل ، متاهل دارای دوفرزند
سوابق تحصیلی :
- دانشجوی دکترای تخصصی کارآفرینی توسعه
- فوق لیسانس علوم اقتصادی 1378
- لیسانس علوم اقتصادی گرایش بازرگانی از دانشگاه علامه طباطبایی تهران سال 1373
سوابق شغلی ومسئولیت ها:
- معاون اقتصادی سازمان اموراقتصادی ودارایی استان اردبیل
- سخنگوی ستاد استانی هدفمند سازی یارانه ها دراستان اردبیل
برای اطلاعات بیشتر می توانیدبه منوی درباره من در بالای همین صفحه مراجعه فرمایید

باعرض تسلیت به بازماندگان بزرگوار حادثه تلخ و مصیبت بار منا عرض می کنم :کاش حادثه منا عبرتی باشد برای ما انسانها مخصوصا مسلمانان که مسئولیت اجتماعی خویش را درک نماییم و به آن عمل کنیم !

تصور کنید اگردر این حادثه جمعیت حاضر یک ذره نسبت به بقیه احساس مسئولیت می کردند از آنجاییکه در محل حادثه بیشتر از 500 هزار نفر حضور داشته و کشته شدگان و مصدومین 10 هزار نفر نبودند. هر 50 نفر برای نجات یک مصدوم یا کشته کافی بود در حالیکه حتی در صورت احساس مسئولیت 5 نفر هم برای نجات یک نفر از طریق بلند کردن آن میتوانستند شخص رانجات دهند و الان ماچنین فاجعه ای را شاهد نبودیم . ولی افسوس و صد افسوس که انسانها حتی در مکان مقدس و در مراسم مذهبی همه فقط به خودشان و نجات خویش می اندیشند حتی به قیمت رفتن بر روی جسد دیگری !!! و این دقیقا نشانگر وضعیت جامعه امروز ماست که همه در فکر نجات خویش می باشند و مهم نیست دیگری بماند و یا بمیرد و ....این یعنی مرگ جامعه انسانی که به مرور اتفاق میافتد !!!

البته لازم به توضیح است که شکی در مقصر بودن دولتها هم بدلیل مسئولیت حاکمیتشان در این حادثه نیست و صدالبته که تقصیرات انها بیشتر از افراد هست . هم دولت عربستان هم دولت ما ! چون می توانستند تدابیر بهتری را اتخاذ نمایند و تقصیر دیگری از سر تقصیرات آن یکی نخواهد کاست و هر کس به اندازه خویش باید پاسخگوی باشد حالا اگر اینجا هم بخواهند طفره بروند باید در محضر حقتعالی تغاص پس بدهند !

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی