وبلاگ شخصی حکمت نوراللهی

آرزوی فردایی بهتر برای همه خوبان عالم

وبلاگ شخصی حکمت نوراللهی

آرزوی فردایی بهتر برای همه خوبان عالم

وبلاگ شخصی حکمت نوراللهی
حکمت نوراللهی ، متولد 1349 اردبیل ، متاهل دارای دوفرزند
سوابق تحصیلی :
- دانشجوی دکترای تخصصی کارآفرینی توسعه
- فوق لیسانس علوم اقتصادی 1378
- لیسانس علوم اقتصادی گرایش بازرگانی از دانشگاه علامه طباطبایی تهران سال 1373
سوابق شغلی ومسئولیت ها:
- معاون اقتصادی سازمان اموراقتصادی ودارایی استان اردبیل
- سخنگوی ستاد استانی هدفمند سازی یارانه ها دراستان اردبیل
برای اطلاعات بیشتر می توانیدبه منوی درباره من در بالای همین صفحه مراجعه فرمایید

جناب نان به نرخ روز خور باور کن این کابوس نیست این واقعیتی است که مردم به تو اعتماد ندارند و تورا عامل و بانی تمام کاستیها و کمبودها می دانند و واقعیت هم همین است وبانی اصلی  آن خودت بودی !

تویی که هشت سال این مردم را با احمدی نژاد و احمدی نژادیسم تنها رها کردی و در گوشه ای دنج با مدیریتی پر سود و حاشیه ای دور ازهیاهوی آرمیدی تا آبها از آسیاب بیافتد و زمان بر وفق مرادت تغییر یابد!

و تو تویی که هشت سال با تایید هاله نور و مدیریت جهانی  بهره های  فراوانی از فضای ایده آلت بردی و آتش بیار معرکه محمود گشتی ومصداق " تغاری بشکند ماست بریزد / که دنیا بکام کاسه لیسان بگردد " شدی !

غافل از آن بودی که سختیها معرکه عجیبی است در توانمند سازی گرفتاران و این مردم در آن روزهای سخت بسیار یاد گرفتند و به خیلی از مسایل بنیادی که همیشه تو با استفاده از آن به ناحق اعتماد این مردم راجلب می کردی ، پی بردند و آگاه شدند .

همین آگاهی بود که مردم را به سمت تدبیر و امید کشاند و به تمام معنا به ذهنیات عقب مانده و عوام پسند تو نه گفتند و یقیین داشته باش که این پاسخ نه تنها تغییر نخواهد یافت بلکه باشدتی بیشتر در همین اسفند و در اسفندهای دیگر تکرار خواهد شد .

باور کن من کاره ای نیستم ، من تنها ذره ای از مطالبات این مردم هستم که خواب رویایی تو را آشفته نموده است !

بعنوان کسی که تنها ارزویم دیدن ایرانی آباد وپیشرفته است به تو می گویم بجای روی آوردن به یافته های پوپولیستی که آن رفته بهترین بود در این منش ، اندکی اندیشه کن و به عقلانیت روی بیار ، بیش از این خود را به آب و آتیش نزن که با این سیاق مردم دیگر به تو اعتماد نخواهند داشت حتی اگر به آسمان بروی و به زمین بیایی گرچه این هم از تو بر نمی آید ! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۰
حکمت نوراللهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی