وبلاگ شخصی حکمت نوراللهی

آرزوی فردایی بهتر برای همه خوبان عالم

وبلاگ شخصی حکمت نوراللهی

آرزوی فردایی بهتر برای همه خوبان عالم

وبلاگ شخصی حکمت نوراللهی
حکمت نوراللهی ، متولد 1349 اردبیل ، متاهل دارای دوفرزند
سوابق تحصیلی :
- دانشجوی دکترای تخصصی کارآفرینی توسعه
- فوق لیسانس علوم اقتصادی 1378
- لیسانس علوم اقتصادی گرایش بازرگانی از دانشگاه علامه طباطبایی تهران سال 1373
سوابق شغلی ومسئولیت ها:
- معاون اقتصادی سازمان اموراقتصادی ودارایی استان اردبیل
- سخنگوی ستاد استانی هدفمند سازی یارانه ها دراستان اردبیل
برای اطلاعات بیشتر می توانیدبه منوی درباره من در بالای همین صفحه مراجعه فرمایید
به هیچ عنوان حاضر نیستم و نخواهم شد با هیچ گروه و یا فردی معامله نمایم و برای تامین منافع کوتاه مدت از راهی که انتخاب نمودم، باز گردم و برای همین تا آخر این راه با روش و مدیریت خاص خویش ادامه مسیر خواهم داد...

«حکمت نوراللهی» از اقتصاددانان شناخته شده استان اردبیل است که هم اکنون دانشجوی مقطع دکتری کارآفرینی توسعه است. او تنها رکود اقتصادی ، ویران کننده تمام بنیان ها استکاندیدای اقتصاددان حوزه انتخابیه اردبیل، نیر و نمین به شمار می رود. به همین دلیل از طرف تابناک اردبیل با او گفت و گوی کوتاهی داشته ایم که در ادامه می خوانید:

بهتر است مردم هم از این کاندیداهایی که هزینه های میلیونی و میلیاردی برای انتخابات در نظر گرفته اند، بپرسند که این هزینه ها چگونه تامین شده است و در صورت راهیابی به مجلس این هزینه ها را چگونه جبران خواهند کرد؟

علت اینکه در مسیر انتخابات گام نهادید. چه بود؟

من به عنوان فردی با تفکر اصلاح گرایانه بر اساس ضرورت تصحیح و ساماندهی مسایل اقتصادی اعم از مسایل خرد وکلان شامل برنامه ریزی های توسعه ای کلان در قالب قانون بودجه و برنامه توسعه استان و کشور و برنامه ریزی های خرد شامل فضای کسب و کار و واحدهای اقتصادی تولیدی و خدماتی که نتیجه اش می تواند موجبات خروج از رکود اقتصادی ویران کننده تمام بنیان های فرهنگی، اجتماعی و حتی سیاسی باشد، به عنوان یک متخصص و کارشناس اقتصادی با تجربیات چندین ساله در بخش دولتی و خصوصی در مسیر انتخابات گام نهادم و هر لحظه ای که می گذرد به خاطر تاییدات و همراهی بزرگان فکر و اندیشه در عزم خویش مصمم تر و راسخ تر می شوم.

احتمال انصراف از کاندیداتوری شما وجود دارد؟

به دلیل احترام و تعهدی که به همراهان صاحب اندیشه و فکر دارم و به علاوه اینکه برای ذات خویش نیز به عنوان عضوی از این آب و خاک ارزش قائلم. به هیچ عنوان حاضر نیستم و نخواهم شد با هیچ گروه و یا فردی معامله نمایم و برای تامین منافع کوتاه مدت از راهی که انتخاب نمودم، باز گردم و برای همین تا آخر این راه با روش و مدیریت خاص خویش ادامه مسیر خواهم داد و نتیجه را هر چه باشد؛ به عنوان قسمت و تقدیر الهی با آغوشی باز پذیرا خواهم بود.

اما گاهی از احتمال انصراف شما به نفع کاندیداهای دیگر سخن گفته می شود؟

متاسفانه عده ای بد اخلاقی می کنند و چنین شایعاتی را در محافل مطرح می کنند. من آنها را به رعایت اخلاق در سیاست و روش های تبلیغاتی دعوت می کنم.

رفتار شما و طرفدارانتان با دیگر کاندیداها به چه شکل خواهد بود؟

به دلیل تمام احترامی که برای تمام صاحبان فکر و اندیشه قائلم و از آنجائی که تمام کاندیداهای محترم در این دوره نیز هر کدام به نوعی در سطح خویش با تمام نقاط ضعف و قوت عملکردی و رفتاری خودشان از صاحبان فکر و اندیشه به حساب می آیند، به خود و همراهان خویش تاکید دارم که ازهرگونه نقد و انتقاد غیر منصفانه در خصوص کاندیداها جدا اجتناب نماییم. تاکید ما بر این است که فقط در خصوص حق و حقوق جامعه بر اساس مسئولیت اجتماعی خویش به نقد عملکرد و دیدگاه ها بپردازیم و قضاوت را به عهده مردم بگذاریم که یقینا قضاوتشان در حد توان فکری جامعه خواهد بود و ما هم به عنوان جزیی از همین جامعه باید به حکم جامعه گردن بنهیم و خواهیم نهاد.

رئوس برنامه های حضرتعالی به عنوان یک اقتصاد دان چه خواهد بود؟

رئوس اهدافم ایفای نقش فعال بر مبنای تخصص و تجربه تخصصی خویش در امر برنامه ریزی توسعه ای شامل جنبه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در سطح کلان و در سطح خرد و نیز استفاده از سرمایه های اجتماعی ارزشمند برای ارتقاء فضای کسب وکار است که عامل رونق ، پیشرفت و ایجاد اشتغال و بالا رفتن سطوح زندگی خانوارهاخواهد بود .

برای اثبات توانایی خویش در این ادعا ، با استفاده از امکانات روز و مدیریت کارآمد هزینه های مادی و اجتماعی ، ایده های خود را با روش های تبلیغاتی بدیع وخلاقانه به جامعه فرهیختگان و نخبگان تقدیم نموده ام و تا روز آخر هم ایده های بکر و خلاقانه را بی نیاز از هزینه های مادی که نیاز امروز هر جامعه برای سبقت از رقیبان است، به طور مرتب تقدیم خواهم داشت.

این هزینه ها در برابر کاندیداهایی که هزینه های چند صد میلیونی برای انتخابات در نظر گرفته اند، کارساز خواهد بود؟

من روش خاص خودم را دارم و معتقدم برای اصلاح جامعه باید از خود شروع کنم. بنابراین می خواهم از خودم ساختارشکنی هزینه های چند صد میلیونی را آغاز نمایم. بهتر است مردم هم از این کاندیداهایی که هزینه های میلیونی و میلیاردی برای انتخابات در نظر گرفته اند، بپرسند که این هزینه ها چگونه تامین شده است و در صورت راهیابی به مجلس این هزینه ها را چگونه جبران خواهند کرد؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۲
حکمت نوراللهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی