وبلاگ شخصی حکمت نوراللهی

آرزوی فردایی بهتر برای همه خوبان عالم

وبلاگ شخصی حکمت نوراللهی

آرزوی فردایی بهتر برای همه خوبان عالم

وبلاگ شخصی حکمت نوراللهی
حکمت نوراللهی ، متولد 1349 اردبیل ، متاهل دارای دوفرزند
سوابق تحصیلی :
- دانشجوی دکترای تخصصی کارآفرینی توسعه
- فوق لیسانس علوم اقتصادی 1378
- لیسانس علوم اقتصادی گرایش بازرگانی از دانشگاه علامه طباطبایی تهران سال 1373
سوابق شغلی ومسئولیت ها:
- معاون اقتصادی سازمان اموراقتصادی ودارایی استان اردبیل
- سخنگوی ستاد استانی هدفمند سازی یارانه ها دراستان اردبیل
برای اطلاعات بیشتر می توانیدبه منوی درباره من در بالای همین صفحه مراجعه فرمایید

خشت اولی که نماینده دولت تدبیرو امید دراستان اردبیل کج گذاشت !

انچه که دلیل بر تغییر است تامین منافع جمعی بر اساس ایده های جامعه گرایان است . و امری که بر تمام عقلا مسلم و اشکار این است که تفکر و عملکرد اقایون نماینده با دولت تدبیر و امید هیچ سنخیتی  نداشته و این نمایندگان برآمده از تفکر دولت قبلی هستند که در اغلب اوقات حتی با پا گذاشتن بر روی عقیده خودشان و پشت کردن به نزدیکان وهم فکرانشان !!! در جهت تامین منافع زودگذرخودشان بوده اند ودر واقع نشانی از تدبیر که بر پایه جامع نگری ودوراندیشی استواراست ،درعملکردشان نبوده است.

حال با این اوصاف جای بسی تاسف است که نماینده عالی دولت تدبیر و امید دراستان در تغییر و یا عدم تغییر مدیران دستگاههای اجرایی بر اساس همدلی با مردم به سهوء یا خدای نکرده به عمد به جانب نمایندگانی متمایل شد که هیچ گونه اثری از همدلی در عملکردشان در این چند سال با مردم نبوده و همگان از هر صنف وتشکیلات بدون کوچکترین تردیدی بر این امر صحه می گذارند و تاسف بارتر اینکه برخی از افراد متشخص و صاحب نظر در امور از طرفداران ایده تدبیر و امید نیز این امر را مثبت تلقی کردند !

حال شما بایک دید علمی ومنطقی و بدور از هرگونه گرایش سیاسی در نظر بگیرید وقتی که ناظر(نمایندگان ) و عامل  (دولتیها )هر دو در امری سهیم و دارای منافع مشترک باشند.که در هیچ قانونی ، عرفی و حکومتی ناظر و عامل را یکی قرارنمیدهند !

آیا غیر از تامین منافع خودشان چیزی را مدنظر قرار خواهند داد ؟

آیا این ناظر وعامل که هر دو بایستی برای مردم کار کنند و اصلا هردوبرای این حق الزحمه میگیرندومسندمربوطه را اشغال کرده اند ، میخواهند ویا میتوانند برای جامعه کار کنند ؟

آایا مدیرانی که بدون داشتن شایستگی و یا حتی درصورت داشتن شایستگی با هرایده و تفکری بدلیل برقرای رابطه با این نمایندگان و تامین نظرشان و دادن تعهد جهت تامین منافع این نمایندگان بر سر کار ماندند و یا امده اند میتوانند به فکر مردم باشند ؟

و تو خود که اگاهی وامیدوار!!! حدیث مفصل بخوان ازاین مجمل و .... 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی