وبلاگ شخصی حکمت نوراللهی

آرزوی فردایی بهتر برای همه خوبان عالم

وبلاگ شخصی حکمت نوراللهی

آرزوی فردایی بهتر برای همه خوبان عالم

وبلاگ شخصی حکمت نوراللهی
حکمت نوراللهی ، متولد 1349 اردبیل ، متاهل دارای دوفرزند
سوابق تحصیلی :
- دانشجوی دکترای تخصصی کارآفرینی توسعه
- فوق لیسانس علوم اقتصادی 1378
- لیسانس علوم اقتصادی گرایش بازرگانی از دانشگاه علامه طباطبایی تهران سال 1373
سوابق شغلی ومسئولیت ها:
- معاون اقتصادی سازمان اموراقتصادی ودارایی استان اردبیل
- سخنگوی ستاد استانی هدفمند سازی یارانه ها دراستان اردبیل
برای اطلاعات بیشتر می توانیدبه منوی درباره من در بالای همین صفحه مراجعه فرمایید
پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۴۱ ب.ظ

هموطن بزرگوار و فرهیخته اردبیلی

هموطن فرهیخته وبزرگوار خصوصا شما که جوانی و پر از شور و شوق و با انرژی دارای علم و اندیشه و استقلال فکری و تعهد و در یک کلام نخبه رسانه ای ، علمی ، فرهنگی و....هستی قدر خویش را بدان . تویی که مسئولیت آینده نه چندان دور این دیار را بر عهده خواهی گرفت چه بخواهی و چه نخواهی مجبوری ! خود را و آینده این مرز و بوم را به کمترین بها معامله نکن ، مشاوری و کارگزاری در این دستگاه فشل و پر از تظاهر و غرض و کوته بینی که مسند نشین ان تکرار می کند سخنان قلمبه و سلمبه را که حتی معنی بعضی از کلمات را خیلی هایشان نمی دانند چه برسد به فهم جملات و تحلیل متن ، بهای کمی برای تو و آینده تو واین دیار است و شایدهم حق السکوت و یا حق التعریف و تمجید از عملکرد ناعملکردشان ، نپذیر و خود با اندیشه و استقلال خود بدنبال راه چاره باش و امید واهی به این مصلحت طلبان کوته بین نداشته باشد برای من وظیفه گفتن بود و مهم نیست تو از سخنم پند گیری یا ملال ! بعداز خیلی گذشت زمان فروشندگان یوسف فهمیدند که چه معامله جاهلانه ای کرده اند و یوسف را به بهای ثمن بخس یعنی چند پول سیاه فروختند و تو هم روزی به این میرسی و ان موقع خیلی دیر خواهد بود!! 

 دوست عزیز این روزها بعضی از جوانان فرهیخته این دیار که قدرت فهم و درک بالای دارند و قلمشان که میتواند روشنگر جامعه پر ازمسایل و مشکلات اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی که ناشی از سو مدیریت افرادی خرد نگر و کوته بین می باشد و اینان از لحاظ استعداد افرادی فوق العاده هستند و در حقیقت سرمایه های انسانی انگشت شماراین جامعه می باشند گرفتار سمتهای دهن پر کن همچون مشاور فرهنگی ، مطبوعاتی و مشابه اینها گشته اند و در حقیقت معامله گر همه داشته های ارزشی شان و حق جامعه با بعضی از آقایان گشته اند احساس بدی دارم و مخاطب اصلی من در این پست هم ایشان می باشند که حواسشان باشد که این ره به ناکجا آباد میبردشان و حسرت بر گذشته دردی از هیچ کس دوا نمی کند!!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی