وبلاگ شخصی حکمت نوراللهی

آرزوی فردایی بهتر برای همه خوبان عالم

وبلاگ شخصی حکمت نوراللهی

آرزوی فردایی بهتر برای همه خوبان عالم

وبلاگ شخصی حکمت نوراللهی
حکمت نوراللهی ، متولد 1349 اردبیل ، متاهل دارای دوفرزند
سوابق تحصیلی :
- دانشجوی دکترای تخصصی کارآفرینی توسعه
- فوق لیسانس علوم اقتصادی 1378
- لیسانس علوم اقتصادی گرایش بازرگانی از دانشگاه علامه طباطبایی تهران سال 1373
سوابق شغلی ومسئولیت ها:
- معاون اقتصادی سازمان اموراقتصادی ودارایی استان اردبیل
- سخنگوی ستاد استانی هدفمند سازی یارانه ها دراستان اردبیل
برای اطلاعات بیشتر می توانیدبه منوی درباره من در بالای همین صفحه مراجعه فرمایید

ناامیدی نسبت به اصلاحات بمرور افراد فرصت طلب و زیاده خواه و ضعیف النفس و کوته بین رابربنیانهای تصمیم گیرو تاثیرگذارحاکم ساخته و زمام امور جامعه را به اینان واگذاشته و به درد توهمی کاراز کارگذشته صورت واقعی و عینی بخشیده است ومیرود جامعه ای با این همه امکانات مادی و معنوی رابه اضمحلال کشاند.

درد زمانی می تواند نهایت تاثیر گذاری خود رابرپیکر بیمار بگذارد که شخص بیمار به یقین برسد که هیچ راه علاج و چاره ای برای وی قابل تصور نیست وهمین احساس و بینش بیمار را تا به سرحدمرگ خواهد برد مگر اینکه بخود بیاید و امیدرادر خود تقویت کند و با تلاش و کوشش و بهره گیری ازراههای اصولی درمان خود را کامل نماید .

 این موضوع در خصوص درد های اجتماعی بمراتب بیشترصدق می نماید وزیانبارترین ونابود کننده ترین آثار را نسبت به بیماریهای فردی دارد . این درد مبهم و دارای کمترین اساس و پایه مبنی بر اینکه کار از کار گذشته است و کاری نمی توان از پیش برد ،بگونه ای خطرناک به بدنه جامعه مخصوصا عقلا و فرهیختگان ما سرایت کرده و موجب شده ضمن فراگیری یک احساس سرخوردگی و در لاک خودفرورفتن در میان ایشان ، بمرور افراد فرصت طلب و زیاده خواه و ضعیف النفس و کوته بین رابربنیانهای تصمیم گیرو تاثیرگذارحاکم سازد و زمام امور جامعه را به اینان واگذارد و به درد توهمی کاراز کارگذشته صورت واقعی و عینی ببخشد و جامعه ای با این همه امکانات مادی و معنوی رابه اضمحلال کشاند.

نه اینکه ذاتا چنین دردی وجود نداشته ، خیر بلکه دردی است مانند بسیاری ازدردها که اگر ضعیف نباشد قوی هم نیست ، و بر بزرگان جامعه تکلیف و رسالت  است نه بخاطر خود بلکه برای آینده فرزندان معصوم این مرز و بوم قدری متانت و تامل ازخود نشان دهند و با غلبه برخودباختگی ناشی از ابهام  وحمایت از تفکر و اندیشه های صحیح و عقلایی موجب ایجاد امید و نشاط که بارزترین و اصلی ترین گزینه برا ی درمان دردهای بسیارجامعه است ، گامی اساسی وبنیادی بردارند که بطور قطع ثمردهی آن نزدیکتر از تصوربوده  وبرای آحاد جامعه خوش یمن خواهد بود . و نمونه بسیار بارز و بزرگ  مستند این مرقومه انتخابات ریاست جمهوری 76 و 92 و پیروزی آقایان جناب اقای سیدخاتمی سید اصلاحات و جناب اقای دکتر روحانی بزرگ دولت تدبیر و امید علیرغم تمام مسایل موجود آن روزهای جامعه  که نیازبه تفسیر و تشریح ندارد ،است .   

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی